Mai mult de jumătate dintre transportatorii chestionați pentru un nou proiect de cercetare industrială au beneficiat de adoptarea proceselor digitale post-pandemice. Datele colectate de specialistul în software Mandata au relevat că 55% dintre clienții săi au reușit să economisească prin digitalizare 10 ore pe săptămână, comparativ cu introducerea manuală a lucrărilor. Cifrele însă ar putea fi chiar mai mari, pentru că 73% dintre firmele de transport au raportat o reducere semnificativă a fluxului de numerar ca urmare a pandemiei.

Pentru flotele cu 30-200 de unităţi, studiul a constatat că prioritatea principală a respondenților este de a reducere numărul de procese manuale cu ajutorul soluţiilor digitale, dar lipsa cunoștințelor tehnice a devenit o barieră în adoptarea acestui nou mod de lucru.

„Avem responsabilitatea de a ne ajuta clienții să-şi îndeplinească promisiunile făcute. Prin implementarea de soluții digitale dedicate, acest lucru va elimina duplicarea proceselor operaționale și va oferi companiilor o vizibilitate mai bună asupra performanței afacerii, conducând la o eficiență mai mare a forței de muncă“, a declarat Steve Spark, directorul economic al Mandata. „Inovația digitală alimentează schimbările în sectorul transportului rutier, iar companiile care nu se adaptează și nu acordă prioritate acestor schimbări riscă să rămână în urmă. Procesele repetitive afectează operațiunile transportatorilor și, în consecință, fluxul de numerar al acestora. Cercetările noastre vor ajuta companiile în îmbunătățirea priorităților operaționale.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Alexandru Catană: Quehenberger Logistics îşi consolidează poziţia de top din România
Dacă începutul pandemiei a adus Quehenberger Logistics în situaţia de a apela la somaj tehnic pentru o parte din angajații săi, compania și-a continuat creșterea ajungând în prezent la cea mai mare su...

Căutare