La un an de la lansare, Sezamo îşi face bilanţul: flota sa de mașini electrice a parcurs aproape 2 milioane de kilometri cu zero emisii și a ajuns la peste 304 tone de CO2 salvate. Datorită livrărilor direct la ușă, clienții Sezamo au economist 1.401.685 km în ultimul an, adică echivalentul a 3,6 drumuri pe Lună. În plus, o singură mașină duce până la 11 comenzi, ceea ce înseamnă 10 mașini mai puțin în trafic.

Supermarketul online oferă o selecție de peste 14.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark. „Sezamo a venit pe piața din România cu o misiune clară: să schimbe atât felul în care oamenii fac cumpărături, cât și pe cel în care consumă alimente. Pe lângă timp liber câștigat și bani economisiți, clienții noștri mănâncă mai bine, au acces la produse de calitate superioară de la producători de top și au siguranța că datorită flotei noastre exclusiv electrice, își aduc contribuția la reducerea amprentei de carbon. Suntem aici pentru a rămâne și singurul nostru competitor suntem tot noi prin creșterea continuă a nivelului de servicii și calitate”, a declarat Gabril Makki, CEO Kifli.hu și Sezamo.

Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale. În plus, o singură mașină duce până la 11 comenzi, ceea ce înseamnă 10 mașini mai puțin în trafic.

Sezamo livrează cu o flotă proprie de mașini electrice, utilizează pungi reutilizabile, confecționate din plastic reciclat și oferă programul „Save the Food”, cu ajutorul căruia clienții pot contribui la stoparea risipei alimentare prin achiziționarea de alimente aflate în ultimele zile de valabilitate, la preț redus.

Compania a inițiat de la lansarea publică peste 54.000 de apeluri în care le-au solicitat clienţilor feedback. Astfel, peste 210.000 de clienți au discutat cu operatorii Customer Care Sezamo pentru a cere îndrumări, a oferi feedback sau chiar a cere indicații de folosire pentru anumite produse. Specific, 131.560 de apeluri, 70.586 de emailuri și 7.893 sesiuni de chat. Durata medie de răspuns a unui apel este de 8 secunde, iar potrivit CSAT (Customer Satisfaction Score), 96,5% dintre clienți sunt mulțumiți.

Curierii Sezamo sunt cei mai apreciați de către clienți, cu un rating pozitiv de 99,52%, iar la nivel de comenzi există 96,42% rating pozitiv.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut