Pe 27 octombrie 2023, BusinessMark organizează la București o nouă ediție a evenimentului „Supply Chain & Logistics Forum”, în cadrul căruia specialiști din domeniu vor discuta despre provocările internaționale cu care se confruntă industria post-pandemie și cum se pot gestiona eficient situațiile neprevăzute și cum se pot adapta strategiile astfel încât să se mențină fluxul de aprovizionare cât mai stabil. În acest mediu social și economic volatil, cum pot lanțurile de aprovizionare și logistice să rămână competitive și eficiente?

Dincolo de aceste provocări, și comportamentul consumatorilor este în continuă schimbare, astfel că este esențial pentru companii să înţeleagă noile obiceiuri de consum și să îşi adapteze strategiile de supply chain și logistică pentru a răspunde cerințelor actuale și viitoare ale pieței.

În cadrul ediției din această toamnă discuţiile vor aborda, totodată, şi normele ESG și impactul pe care îl au asupra mediului de business. Cum se aliniază companiile la normele ESG și ce strategii adoptă pentru a promova sustenabilitatea în lanțurile lor de aprovizionare, în contextul în care acestea generează o mare parte din amprenta de carbon?

Toate acestea vor fi discutate de specialiști din domeniu, care vor aduce perspective valoroase și soluții la problemele actuale și viitoare din supply chain și logistică:

  • Delia Dinu, Chief Operations Officer, Sezamo
  • Emilian Dinică, CEGB Program Lead, PepsiCo CE
  • Andrei Oprea, Manager Logistică, Europharm Holding
  • Nicoleta Mitu, Logistics manager, Yazaki România
  • Laura Simion, CEO Kruhnen Europe Logistik, Vicepreședinte ARILOG
  • Adriana Pălăşan, Managing Partner, Supply Chain Management Center, Vicepreședinte ARILOG
  • Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
  • Flavius Creț, Contract Logistic Manager, Ekol Logistics, Vicepreședinte ARILOG.

„Supply Chain & Logistics Forum 2023” este un eveniment dedicat profesioniştilor din supply chain și logistică și constituie o platformă de învățare, discuție și networking pentru directorii logistici, managerii de supply chain, managerii de transport și distribuție, directorii operaționali, directorii generali, directorii financiari, managerii de planificare, aprovizionare și depozite, directorii de import-export, directorii comerciali și de vânzări.

Pentru înregistrare vă rugăm să accesați pagina evenimentului, disponibilă AICI. De asemenea, puteţi scrie la adresa office@business-mark.ro. Grupurile beneficiază de reduceri: 10% la achiziția a 2 bilete, 15% la achiziția a 3 bilete și 20% reducere la achiziția a peste 4 bilete.

Cititorii Logistic Post pot beneficia de un discount de 20%, introducând codul Logistic20.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut