Tarifele de transport containere all-inclusive s-au desfăşurat într-o plajă largă pentru transporturile din Asia de Nord și de Sud-Est către America de Nord, deoarece urgența timpului de încărcare a fost principalul determinant în ceea ce un expeditor s-ar aștepta să plătească.

Tarifele premium pentru containere pe ruta Asiei de Sud-Est către America de Nord au rămas în mare parte stabile în ultimul timp, deoarece o ușoară scădere a exporturilor din China a fost compensată de graba de a face rezervări în timp util înaintea sărbătorilor de Anul Nou Lunar care va începe la 1 februarie.

Pe ruta Asia de Sud-Est-Coasta de Est a Americii de Nord, prețurile all-inclusive s-au situat în intervalul 19.000-20.000 USD/FEU, în timp ce tarifele premium pentru transporturile către Coasta de Vest a Americii de Nord au fost de 15.000-16.000 USD/FEU.

Transportul containerelor plus taxele de servicii premium din China au fost puțin modificate în săptămâna de până în 11 noiembrie, la 14.000-16.000 USD/FEU pe Coasta de Est a Americii de Nord și 10.000-12.000 USD/FEU pe Coasta de Est. Dar au existat, de asemenea, spații disponibile periodic la tarifele de bază Freight All Kinds, o evoluție care sugerează că exportatorii chinezi se confruntă cu probleme de producție care decurg din cauza deficitului generalizat de energie. „Problemele energetice ale Chinei ar putea fi mai mult decât ceea ce s-a mediatizat. Președintele Xi Jinping a cerut țării să depoziteze alimente și produse de primă necesitate, pe măsură ce oamenii se confruntă cu întreruperile de curent”, a declarat un expeditor de marfă cu sediul în Vestul Mijlociu al SUA. „Un lucru care poate scădea în sfârșit prețurile este lipsa volumelor de export, iar cu termene de producție de 30-45 de zile de la momentul în care a început raționalizarea energiei către fabrici, am putea observa că aceste efecte se manifestă acum.”

Transportatorul de marfă a adăugat că mai multe rezervări din China sunt amânate pentru o dată ulterioară, deoarece încărcăturile nu au fost finalizate și gata de expediat, lucru care s-a întâmplat doar ocazional înainte de octombrie.

Tarifele premium pentru navigațiile din China ar putea începe să scadă de săptămâna viitoare, dacă volumele de export arată semne suplimentare de scădere, dar expeditorii din Vietnam și Singapore se confruntă cu o lipsă de opțiuni de servicii, deoarece transportatorii își dedică o parte mai mare din capacitatea exporturilor pieței chineze, au spus surse citate de Hellenic Shipping News.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut