Pe 5 octombrie, Interportul Padova a inaugurat un terminal dedicat parcării și manipulării semiremorcilor care efectuează transport combinat rutier-ferroviar. Terminalul, care se întinde pe o suprafață de 850 m lungime și 40 m lățime, este situat pe latura nordică a zonei intermodale. Aici se pot compune trenuri lungi de 750 de metri, cu ajutorul unei macarale tip portal.

Cei 35.000 de metri pătrați dedicaţi semiremorcilor găzduiesc 215 standuri, fiecare de 18 m lungime și dotate cu suporturi de blocare a roților. Zona dispune de un sistem de iluminat cu LED si de un bazin laminat pentru a face faţă ploilor intense. Semiremorcile sunt manevrate cu macarale electrice, iar interportul urmărește o automatizare totală a acestei operațiuni. Datorită noului spațiu pentru semiremorci, capacitatea interportului Veneto crește cu 50.000 m2 de unități pe an.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut