CTP Ungaria a predat Tesco Globál Zrt. noul său centru logistic de 100.000 de metri pătrați de lângă Szigetszentmiklós, care a fost construit în prima fază a unei investiții greenfield pe o suprafață de 60 de hectare. Odată cu înființarea noului centru logistic, obiectivul Tesco este de a servi clienții maghiari mai eficient, de a optimiza livrarea și de a reduce emisiile de dioxid de carbon și impactul asupra mediului. Noul centru logistic va deservi integral magazinele Tesco la nivel național din martie 2025.

Două hale frigorifice cu temperaturi diferite, o hală de mărfuri uscate, o spălătorie de camioane, un serviciu de reparații auto și de stivuitoare, benzinării și încărcătoare pentru mașini electrice sunt, de asemenea, disponibile la centrul logistic din Szigetszentmiklós, care va deservi magazinele și clienții Tesco din primăvară. Clădirea, construită cu investiția CTP Ungaria, deservește nevoile lanțului de magazine cu o infrastructură de ultimă generație, care reorganizează aprovizionarea cu produse a magazinelor sale prin organizarea depozitării într-un singur centru și reducerea numărului de expedier.

Alimentarea cu energie a complexului este asigurată de energie modernă, regenerabilă, cu ajutorul a 8.620 de colectoare solare, în valoare totală de 3,75 MW. Clădirea a primit calificativul energetic A și va primi și calificarea BREEAM la sfârșitul anului. Conform calculelor lanțului de supermarketuri, prin reproiectarea logisticii de transport și deservirea din Szigetszentmiklós, emisiile de CO2 rezultate din transport vor fi reduse cu 830 de tone pe an. La spălătoria de camioane, sistemul de recirculare a apei asigură reducerea consumului de apă, iar parcul este irigat prin fântână proprie de irigare, astfel încât acest lucru nu îngreunează nici alimentarea cu apă potabilă. „Suntem încântați să intrăm în posesia noului nostru centru logistic, care reprezintă o piatră de hotar uriașă în istoria Tesco în Ungaria. Sectorul retail a trecut printr-o transformare semnificativă în ultimii ani, a apărut livrarea la domiciliu, inovația, ofertele din ce în ce mai personalizate, iar ofertele de mai sus au devenit extrem de importante. Pentru a servi și mai eficient noile nevoi, ne-am mutat la acest centru logistic conștient de mediu, dotat cu cele mai moderne tehnologii. Cu soluțiile de durabilitate ale complexului și reducerea emisiilor din transporturi, facem progrese mari în a face operațiunile noastre neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2035. CTP s-a dovedit a fi un partener excelent”, a declarat Zsolt Pálinkás, CEO al Tesco Ungaria.

FOTO: Corporate.tesco.hu/news

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut