Investigaţia privind loialitatea cumpărătorilor de maşini faţă de o marcă a fost investigată în Germania, iar rezultatul a fost surprinzător.
Un sondaj recent al German Dataforce a relevat că proprietarii Tesla sunt cei mai fideli: 86,6% dintre ei ar cumpăra din nou o astfel de mașină. Ei sunt urmaţi de cei care deţin o Dacie, cu 73,6%, iar pe locul al treilea se află cumpărătorii Toyota (59,2%), potrivit hvg.hu.
Majoritatea cumpărătorilor de maşini Dacia au trecut anterior de la vehicule second hand și acum se bucură de confortul unei mașini noi la prețul unei mașini second hand mai bune. Loialitatea proprietarilor faţă de modele Toyota este caracteristică în primul rând clienților mai în vârstă, circa 75% dintre proprietarii de peste 75 de ani declarându-se loiali mărcii japoneze.
Cea mai bună marcă germană, Mercedes, se situează abia pe locul al cincilea, cu o rată de loialitate de 53,9%, în vreme ce Volkswagen ocupă poziţia a zecea, cu 49,4%.