Investigaţia privind loialitatea cumpărătorilor de maşini faţă de o marcă a fost investigată în Germania, iar rezultatul a fost surprinzător.

Un sondaj recent al German Dataforce a relevat că proprietarii Tesla sunt cei mai fideli: 86,6% dintre ei ar cumpăra din nou o astfel de mașină. Ei sunt urmaţi de cei care deţin o Dacie, cu 73,6%, iar pe locul al treilea se află cumpărătorii Toyota (59,2%), potrivit hvg.hu.

Majoritatea cumpărătorilor de maşini Dacia au trecut anterior de la vehicule second hand și acum se bucură de confortul unei mașini noi la prețul unei mașini second hand mai bune. Loialitatea proprietarilor faţă de modele Toyota este caracteristică în primul rând clienților mai în vârstă, circa 75% dintre proprietarii de peste 75 de ani declarându-se loiali mărcii japoneze.

Cea mai bună marcă germană, Mercedes, se situează abia pe locul al cincilea, cu o rată de loialitate de 53,9%, în vreme ce Volkswagen ocupă poziţia a zecea, cu 49,4%.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut