Platforma de socializare TikTok a pus în practică ceea ce în octombrie 2022 era un simplu proiect, anunţând acum lansarea unui serviciu de logistică pentru comercianții care folosesc TikTok Shop în Marea Britanie.
Cea mai recentă versiune a TikTok Shop a fost lansată în Marea Britanie ca platformă de comerț electronic la începutul acestui an. Acum, TikTok Shop le-a prezentat vânzătorilor o nouă opțiune – un program de logistică numit Fulfilled by TikTok (FBT), despre care compania spune că „face mai ușoară ca niciodată vânzarea produselor pe platformă pentru comercianții care folosesc TikTok Shop în Marea Britanie”.
Potrivit Logistics Manager, TikTok descrie FBT ca fiind „o ofertă de logistică disponibilă în Marea Britanie, unde TikTok Shop depozitează, face picking, ambalează și apoi trimite produsele comercianților către comunitate”. Oferta se adresează vânzătorilor care doresc să se concentreze pe alte aspecte ale afacerii și să permită unei terțe părți să se ocupe de expediere.
Cei care folosesc noul serviciu FBT vor furniza un stoc de produse magazinului TikTok pentru a fi păstrate în depozit înainte de a fi expediate clienților. Personalul depozitului va alege, împacheta și eticheta marfa înainte de a fi expediată, TikTok Shop oferind și servicii precum inserarea pliantelor în pachete și fotografiarea acestora contra unei taxe suplimentare.
Fondatorul The Beauty Crop, Ning Cheah, a declarat: „De când folosim FBT, am observat că volumele au crescut cu 30%, timpii de livrare au scăzut cu 36%, iar ratele de expediere cu întârziere au scăzut cu peste 45%. E o diferență enormă.”