Unele companii poloneze specializate în transport spre Est fie și-au pierdut locul de muncă peste noapte, fie efectuează transporturi din ce în ce mai riscante către Belarus și Rusia, riscând în același timp sănătatea și chiar viața angajaților lor. În plus, șoferii polonezi care stau dincolo de granița de est pot deveni ostatici politici ai situației când UE impune restricții sau embargouri asupra schimburilor de mărfuri cu Rusia și Belarus deservite de transport terestru, deci se impun urgent o serie de măsuri.

În opinia Asociației Angajatorilor din Transport și Logistică din Polonia, TLP, ar trebui luate măsuri, pe de o parte de compensare a pierderilor pentru transportatorii care au fost nevoiţi să renunţe la transportul către Rusia și Belarus, iar pe de alta de încurajare a celor câteva companii care încă mai desfășoară operațiuni de transport către aceste țări să se retragă.

De aceea, TLP propune să ofere comenzi de transport de la companiile de stat și agențiile guvernamentale transportatorilor care vor returna în mod voluntar Biroului de Transport Internațional autorizaţiile de Rusia şi Belarus deținute și nefolosite.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut