Viaductul Lueg a fost supus încă din aprilie 2023 unor lucrări de întreținere extraordinare, care din 2025 vor necesita circulația doar pe una dintre cele patru benzi ale sale timp de câțiva ani. Fapt ce va agrava circulația deja dificilă a vehiculelor, în special a camioanelor care circulă între Italia și Germania și despre care Confcommercio Trentino a tras un semnal de alarmă pe 8 martie 2024.

Asociația atrage atenția că restricționarea întregului trafic pe o singură bandă va provoca cozi foarte lungi cu repercusiuni asupra diferitelor sectoare economice, inclusiv transportul rutier de mărfuri, comerțul cu ridicata și cu amănuntul, turism şi industrie. 

Anul trecut, valoarea mărfurilor care au trecut pe această arteră a depășit o sută de miliarde de euro și, potrivit lui Mauro Bonvicin, vicepreședinte al Confcommercio Trentin, restricția asupra viaductului Lueg ar putea reduce această valoare cu până la 20%.

Reprezentanții asociației Fai Conftrasporto consideră că singura soluție pentru a atenua impactul acestei închideri este obținerea permisului de tranzit pe timp de noapte pentru vehiculele grele. 

Precizăm că Viaductul Lueg este podul lung pe care cei care circulă pe axa Brenner în direcția nord, îl traversează pe autostradă imediat ce au intrat în Austria din Italia. 

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut