De la începutul anului 2020, transportul UE-Marea Britanie a fost efectuat într-o formă semnificativ redusă. Însă această situație începe să devină trecut, întrucât numărul de camioane de la Dover revine la nivelul cunoscut de dinainte de Brexit și de dinainte de pandemie.

Potrivit președintelui portului din Dover, traficul a revenit la nivelul de 10.000 de camioane pe zi – ceea ce reprezintă 31% din tot traficul de camioane din porturile britanice. Valoarea totală a mărfurilor transportate prin Dover este de așteptat să depășească 140 de miliarde de lire sterline. Se pare că cererea a devenit la nivelul vechi, iar asta reprezintă un indicator economic favorabil. Pe de altă parte, este și sinonim cu revenirea vechilor probleme, observate clar în weekend-ul trecut.

De vineri 1.04, până duminică 3.04, a existat o acumulare de probleme pe linia Dover-Calais: P&O Ferries nu naviga din cauza restructurării în curs a companiei, DFDS a fost nevoită să limiteze mișcarea navelor din cauza condițiilor meteorologice foarte dificile, iar Eurotunnel s-a luptat cu probleme tehnice şi oprirea temporară a trenurilor. Duminică după-amiază, aglomerația a început să se liniștească, iar traficul de luni s-a desfăşurat fără dificultăți suplimentare, chiar dacă Eurotunnel încă raportează întârzieri de trei ore.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut