Transporeon încheie un parteneriat cu Freightos Data pentru a oferi clienților globali o perspectivă mai profundă asupra datelor spot pentru transportul maritim și aerian. Transporeon extinde astfel gama de date pentru a oferi informații 360° cu privire la dezvoltarea piețelor de transport de marfă.

Platforma europeană Transporeon intră într-un parteneriat cu Freightos, platforma globală de rezervare a mărfurilor, integrând datele din Freightos Baltic Index, singurul indice de transport de containere actualizat zilnic, auditat extern și bazat pe date din întreaga lume. Prin integrarea tarifelor spot curente în soluțiile de informații de piață pentru transportul aerian și maritim, pe lângă tarifele contractuale extinse, Transporeon oferă acum un puternic pachet de informații de piață pentru expeditori. În plus, toate sectoarele industriale pot beneficia acum de aceste cunoștințe.

Pe lângă informațiile despre transportul maritim și aerian global, Transporeon operează cel mai mare set de date din Europa pentru transportul rutier. Noul parteneriat extinde analizele de inteligență de piață şi datele spot și permite observarea tendințelor pe termen scurt și lung. Companiile pot dezvolta strategii de achiziții de succes și le pot adapta rapid la condițiile de piață în schimbare. Această rețea globală duce achiziția strategică de marfă la următorul nivel.

Clienții vor obţine acum toate informațiile de piață dintr-o singură sursă – Transporeon. „Prin integrarea datelor spot pentru transportul maritim și aerian în platforma Transporeon, clienții au ocazia să ia decizii şi mai bune, bazate pe date. Furnizarea de informații extinse în timp real pe toate piețele de transport de marfă permite reacții mai rapide la tendințele globale și asigură satisfacția părților interesate”, spune Nikolay Pargov, Director Executiv Achiziții și Audit de Marfă la Transporeon. „În special pe piețele extrem de volatile devine din ce în ce mai dificil pentru participanți să-și potrivească cererea cu capacitățile disponibile ale furnizorilor de servicii logistice. Singura modalitate de a rezolva acest lucru este prin date precise și cuprinzătoare în timp real”, adaugă Anton Bar, VP Market Data la Freightos.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut