Planurile ministrului flamand al transporturilor, Lydia Peters, de a extinde în continuare rețeaua de drumuri cu taxare a kilometrajului parcurs de camioane par să fi fost suspendate, după cum anunţă serviciul de presă al Confederației Transport & Logistics Belgium (TLB).

Ministrul flamand al Transporturilor propusese două variante: fie adăugarea a încă 500 km de drumuri taxate de la 1 iulie 2024, fie creșterea semnificativă a tarifelor pe drumurile deja taxate. Prima propunere a fost respinsă de Consiliul de Mobilitate din Flandra (MORA) și a întâmpinat o rezistență acerbă din partea federațiilor patronale. „Singurul obiectiv era de a genera venituri suplimentare – de parcă transportatorii nu ar fi deja taxați. La întâlnirile de la Bruxelles am exprimat nemulțumirea sectorului față de idee, iar furia și argumentele noastre nu au trecut neobservate. După câteva săptămâni de solicitări și negocieri, am primit promisiunea că guvernul flamand nu va realiza aceste extinderi. Desigur, mai sunt multe alte probleme de rezolvat, iar TLB va continua să-și folosească toată energia înainte și după alegeri. Membrii TLV, Febetra și UPTR pot conta pe asta”, se arată în comunicatul de presă TLB, confederaţie care reunește cele trei principale asociații belgiene de transportatori TLV, UPTR și Febetra, cu o mare influență în sectorul transportului de mărfuri și logisticii din țară.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut