FedEx continuă să avertizeze clienții din Europa cu privire la întârzierile livrărilor către America, din cauza cererii mari de capacitate și a unor probleme operaționale la hub-ul său din Charles de Gaulle, inclusiv a unor volume mari de sortare.

La sfârșitul lunii trecute, compania își anunța clienții că piața de logistică se confruntă cu o cerere mare de transporturi către și dinspre Statele Unite ale Americii, provocând întârzieri ale serviciilor din Europa către America.

Cererea crescută de capacitate de transport a determinat FedEx începând cu 10 mai să ajusteze unele suprataxe pentru transporturile de marfă între diferite părți ale lumii. De exemplu, suprataxa pentru transporturile de marfă FedEx Express din SUA către țările din Orientul Mijlociu, subcontinentul indian și Africa, precum și în America Latină a crescut de la 0,10 USD/lb la 0,35 USD/lb (creșterile au urmat unor scumpiri similare aplicate pentru numeroase destinații din Asia Pacific, inclusiv China, Australia și Noua Zeelandă, din 19 aprilie).

O altă creștere notabilă este pentru transporturile de marfă din China/Hong Kong către SUA Canada și Mexic, unde suprataxa maximă a crescut de la 0,90 dolari/lb la 1,60 dolari/lb.

Începând cu 17 mai, suprataxa pentru transporturile de mărfuri FedEx Express din Europa către SUA și Canada va crește de la 0,10 dolari/lb la 0,39 dolari/lb.

Între timp, FedEx este din nou afectată de acțiunile din Italia, unde sindicatele continuă să protesteze la mai multe locații împotriva planurilor de restructurare anunțate recent.

La începutul acestei luni, compania a anunțat că „din cauza acțiunilor industriale la sediul din Milano, livrările naționale și internaționale FedEx și TNT întâmpină întârzieri semnificative. Expedierile care se îndreaptă spre stația noastră din Milano vor suferi o întârziere de 48/72 de ore.“

FedEx Express Italia a anunțat luna trecută o restructurare a rețelei sale, care include 800 de noi locuri de muncă, închiderea hub-ului Piacenza, care ar putea duce la pierderea a 600 de locuri de muncă și deschiderea unei noi facilități la Novara, lângă Milano, în a doua jumătate a lui 2022. Însă, aceasta a recomandat clienților să opteze pentru serviciile Express sau International Priority și i-a asigurat că noul serviciu FICP (FedEx International Connect Plus) nu este afectat.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut