Companiile germane, austriece, dar și daneze, au înregistrat o cerere crescută de marfă prin Rusia în ultimele săptămâni din cauza tulburărilor din Marea Roșie. Conform sancțiunilor UE împotriva Rusiei, este permis transportul de mărfuri prin țară atâta timp cât trenul, de exemplu, nu oprește aici.

Câteva dintre cele mai mari linii maritime din lume au încetat să navigheze prin Marea Roșie, care de altfel se numără printre cele mai populare rute de marfă între Europa și Asia. În schimb, navele sunt trimise în sudul Africii cu un ocol de mii de kilometri.

Pentru a proteja traficul de transport maritim rămas în Marea Roșie, Statele Unite, Marea Britanie și alte câteva țări au trimis nave de război în zonă.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut