În zilele următoare vor intra în vigoare noi prevederi ale Pachetului Mobilitate. Dacă Polonia a fost reticentă la astfel de reguli încă de la început, pregătind penalități la un nivel scăzut, de până la 50 PLN (11 euro), în Danemarca, unde Pachetul de Mobilitate a fost primit cu oarecare entuziasm, e interesant că, în următoarele trei luni, domeniul de aplicare al sancțiunilor va fi limitat în mod semnificativ. Până și danezii au ajuns la concluzia că Pachetul Mobilitate introduce un oarecare haos și nu există o explicație precisă cu privire la detașarea șoferilor. Notificările către sistemul IMI ridică îndoieli, oficialii danezi nu pot răspunde la toate întrebările și, prin urmare, s-a decis oprirea temporară a emiterii de penalități.

Potrivit Transportmagasinet, până la 30 aprilie 2022, inspecția rutieră daneză (Færdselsstyrelsen) nu va aplica sancțiuni pentru încălcarea noilor reguli de detașare. Neraportarea corectă în IMI sau un cuantum incorect al salariului vor fi doar atenționate. Între timp, urmează să apară clarificări suplimentare pentru a permite transportatorilor să înțeleagă toate noile reguli.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut