Platforma de e-commerce Trendyol are în plan deschiderea unui sediu în București, dar și a unui depozit în România, pentru care va angaja circa 250 de persoane, atunci când va deveni operațional, în 2025. De asemenea, compania cu sediul în Istanbul intenționează să integreze vânzători locali pe marketplace-ul său în plină expansiune, până la finele acestui an.
Trendyol a lansat aplicația în limba română în ianuarie 2024 și a înregistrat rapid cea mai rapidă creștere de pe piețele din Europa Centrală și de Est (CEE), ajungând la 500.000 de clienți în România până în prezent. De la lansarea pe piața locală, Trendyol a vândut în România peste 3 milioane de articole.
Trendyol oferă săptămânal o selecție de peste 2,5 milioane de produse de la branduri turcești bine-cunoscute, printre care Koton, DeFacto, Altınyıldız, LC Waikiki, Mavi, precum și de la branduri globale precum adidas, New Balance, Tommy Hilfiger, Converse și Calvin Klein, dar și cea mai bine vândută colecție Trendyol, care este, de asemenea, comercializată pe platforme partenere în peste 100 de țări din întreaga lume.
Çağlayan Çetin, President, Trendyol Group a declarat: ”Suntem încântați să punctăm o lansare de succes în România. Suntem mulțumiți de progresul înregistrat și mândri că putem oferi o gamă largă de produse în tendințe, la prețuri accesibile, clienților din întreaga țară. În anul următor, ne angajăm să extindem și mai mult oferta pe piața locală, să deschidem un birou în București și un depozit regional, dar și să integrăm vânzători locali și regionali pe platformă, respectându-ne în același timp angajamentele de sustenabilitate.”
Trendyol finalizează și cel de-al doilea an al Planului său de Dezvoltare Durabilă. Această strategie și agendă cuprinzătoare privind sustenabilitatea stă la baza activităților Trendyol de producție sustenabilă, protecție a drepturilor omului, reducere a emisiilor de CO2, ambalare responsabilă și gestionarea deșeurilor, precum și a inițiativelor care promovează diversitatea, echitatea și incluziunea, egalitatea de șanse a femeilor și formarea digitală în zonele izolate din Turcia. Raportul privind progresul înregistrat în ultimele 12 luni va fi lansat în toamnă.