Principalii producători europeni de vehicule industriale încep să vândă modele electrice în gama medie, cu intenția de a extinde oferta la cea grea într-un timp scurt. Dar vehiculele nu sunt suficiente, deoarece necesită și o infrastructură extinsă de încărcare, iar industria petrolieră nu pare că dorește să convertească rapid reţelele. Astfel, trei grupuri care produc cinci dintre cele opt mărci de camioane care operează în Europa au decis să furnizeze direct și rețele de încărcare, semnând o alianță.

Cele trei grupuri sunt Daimler Truck (Mercedes-Benz), Traton (Man și Scania) și Volvo (Volvo Trucks și Renault Trucks), care, conform acordului anunțat la 5 iulie, vor forma un joint-venture care va avea ca scop construirea unei rețele de cel puțin 1.700 de stații de alimentare publice în toată Europa, investind 500 de milioane de euro.

Noua alianţă, cu sediul în Olanda, va începe operațiunile în 2022 și va trebuie să atingă aceste ţinte în termen de cinci ani. Punctele de încărcare pentru vehiculele industriale vor fi construite aproape de autostrăzi și de zonele logistice. Cele trei grupuri vor avea o participație egală în asociere.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut