Operațiunea de probă și procedura de predare tehnică sunt deja în derulare pe tronsonul final al autostrăzii M6. Secţiunea va completa traseul maghiar al coridorului TEN-T dintre regiunile Mării Adriatice și Mării Baltice.

Potrivit Infostart.hu, secțiunea de 20 km dintre Bóly și Ivánvárda este o secțiune de autostradă cu o lățime a coroanei de 26,6 m, separator fizic la mijloc și o bandă de urgenţă.

Înainte de predare, mai sunt necesare acţiuni de finalizare a amenajării teritoriului, demontarea și scoaterea amenajărilor provizorii, curățarea trotuarelor, amplasarea băncuțelor, coșurilor de gunoi și suporturilor pentru biciclete.

Procedura tehnică de predare a fost demarată, după care clientul, Ministerul Construcțiilor și Transporturilor (ÉKM), va iniția procedurile de introducere pe piață și de autorizare a funcționării la autoritățile competente. După eliberarea licenței şi deținerea autorizațiilor, tronsonul final al autostrăzii M6 va fi deschis pentru circulație.

Prin extinderea autostrăzii M6 până la granița națională, se va îmbunătăți și infrastructura de transport din regiunile Dunării și Mohács. În plus, dezvoltarea permite deservirea sigură și rapidă a traficului de tranzit între nordul și sudul Europei. După finalizarea ultimului tronson al M6, traseul maghiar al coridorului TEN-T, care asigură legătura rutieră între regiunile Mării Adriatice și Mării Baltice, va fi finalizat.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut