Viaductul cu interdicție de circulație pentru vehiculele mai înalte de 4,7 metri este o curiozitate în sine. În Germania, ca și în alte state europene, semnele de înălţime cu o valoare mai mare de „4,0 m” nu sunt prea des utilizate. Și mai surprinzător este însă faptul că cineva a lovit un astfel de viaduct cu un camion plin cu lemne.

Cauza incidentului nu a fost înălțimea de încărcare, ci uitarea nepliată a macaralei hidraulice. Șoferul nu a îndoit brațul acesteia, ci l-a lăsat pe caroserie și, drept urmare, macaraua a lovit grinda de oțel a viaductului feroviar.

Consecințele impactului au fost la fel de neobișnuite ca și circumstanțele lui. În primul rând, suprasarcina a spart sistemul de blocare a cabinei DAF, înclinând-o ca pentru lucrări de service. De asemenea, lemnul s-a deplasat în suporturi și a îndoit peretele, protejând corpul. În plus, o parte din încărcătură s-a desprins de pe remorcă.

Din fericire, șoferul de camion în vârstă de 37 de ani nu a păţit nimic. Probabil că a fost salvat de peretele menționat mai sus al construcţiei, care, în ciuda devierii, nu a zdrobit cabina. Toate acestea s-au întâmplat marți, 7 decembrie, în jurul orei 18, la ieșirea din pădurea din Stadtallendorf.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut