Grupul danez de bere Carlsberg a depășit nivelurile de vânzări de dinainte de pandemie și acum poate viza următorul obiectiv: să devină neutru în emisii de carbon.

Al treilea grup de bere ca mărime din lume a avut o primă jumătate a anului 2022 puternică. În ciuda provocărilor – fiind puternic expus la situaţia din Ucraina și Rusia – Carlsberg a depășit cu mult nivelurile de dinaintea pandemiei. Vânzările au crescut cu 23,6%, până la 4,8 miliarde de euro, puternic ajutate de efectele pozitive ale cursului de schimb. Volumul de bere vândut a crescut cu 8,9%, Europa de Vest vânzând cu 10,2% mai multă bere, iar Asia cu 13,2% mai mult. „Când oamenii cheltuiesc mai puțin în vacanțe, mașini sau frigidere, vor să bea cel puțin o bere premium la sfârșitul zilei”, a declarat CEO-ul Cees t’Hart pentru ziarul olandez FD.

Carlsberg a fost nevoit să piardă aproximativ 1,5 milioane de euro în Rusia și Ucraina din cauza războiului, potrivit Retail Detail, ceea ce a contribuit la încheierea profitului net sub zero. Redresarea sectorului ospitalității și performanța puternică din Asia au determinat o creștere puternică a profitului operațional (+35,9 %), dar aceasta a fost parțial compensată de costurile mai mari pentru prețurile materiilor prime și energie.

Carlsberg lansează, de asemenea, un nou program de durabilitate numit „Împreună către ZERO și dincolo”, cu care producătorul de bere urmărește acum o emisie netă zero de carbon până în 2040. Cu programul anterior, grupul danez a redus deja emisiile de carbon cu 40% și consumul de apă pe hectolitru de bere cu 21% din 2015 încoace.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut