În ciuda creșterii vizibile a mărcilor asiatice în galeriile comerciale din Rusia, interesul consumatorilor pentru brandurile europene rămâne constant, potrivit analizei CORE.XP.  

De la începutul lui 2024, 20 de branduri internaționale au intrat pe piața rusă, iar alte 15 au anunțat planuri de deschidere a primelor lor magazine, scrie Retail.ru. Prin comparație, 22 de retaileri internaționali au pătruns pe această piață în 2023, iar 16 în 2022. Aproximativ 45% dintre mărcile nou venite în 2024 provin din China, în timp ce 25% sunt branduri europene, reprezentând țări precum Italia, Franța, Spania și Germania.

O mare parte dintre mărcile internaționale operează pe piața rusă prin intermediul partenerilor locali. Ponderea brandurilor europene a înregistrat o creștere notabilă, atingând un nivel pozitiv pentru prima dată din 2021.

Această tendință subliniază că, în ciuda contextului geopolitic, mărcile europene continuă să fie apreciate de consumatorii ruși.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut