Un camion din Turcia a fost oprit pentru inspecție pe E6, pe insula norvegiană Støkken, la sud de Oslo, pentru că din semiremorcă se scurgea apă de pește urât mirositoare. La un control mai atent, organele de inspecţie au descoperit încălcări repetate ale timpilor de conducere şi odihnă şi manipularea tahografului.

Potrivit raportului de inspecție al Administrației Drumurilor Norvegiene, şoferul avea 16 încălcări grave ale timpului de conducere și de odihnă. Una dintre încălcări a fost de 28 de ore și 31 de minute de condus continuu, fără pauză, în vreme ce o alta arăta doar 8 minute de odihnă de 24 de ore.

La o inspecție mai atentă a vehiculului, s-a descoperit, de asemenea, că unui senzor de mișcare de pe cutia de viteze care furnizează informații tahografului îi lipsea un sigiliu – ceea ce a dat motive de a suspecta şi manipularea tahografului.

Încălcările constatate au fost de o natură atât de gravă încât a fost contactată poliția, notează Tungt. Șoferul raportat pentru 16 încălcări ale timpului de conducere și odihnă a fost amendat de către poliție cu 46.000 NOK (4.685 de euro) şi „deportat” din Norvegia. Compania a fost notificată pentru nesigilarea tahografului, iar vehiculului i-a fost interzisă utilizarea până când tahograful nu a fost verificat și repus în ordine. În plus, a fost interzisă şi utilizarea în continuare a remorcii din cauza scurgerii mari de lichide.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut