Planul unei alte parcări de camioane din Kent a primit aprobarea, la doar câteva zile după ce o firmă de logistică a confirmat că locul său de parcare de la Dover va fi gata până în noiembrie.

La o reuniune a consiliului districtului Folkestone&Hythe de la începutul acestei săptămâni, s-a dat aprobarea realizării unei parcări de camioane de 24/24 pe poligonul industrial Lympne de lângă Hythe, deși cu impunerea unor anumite condiții.

Acestea includ un număr maximum de 53 de vehicule grele parcate în acelaşi timp, obligativitatea de a transmite detalii cu privire la sistemul de pre-rezervare care urmează să fie utilizat și accesul vehiculelor grele să se facă prin M20 și nu prin Sellindge.

La vot, 11 consilieri au fost în favoarea planurilor, iar unul împotrivă – consiliul parohial Lympne, din cauza problemelor legate de zgomot, gunoi și parcare peste noapte.

Cu toate acestea, într-o scrisoare, a specificat: „Consiliul nu se opune neapărat ideii, însă proiectul ar trebui să se facă în mod corespunzător și cu prevederile adecvate de gestionare,  pentru a evita problemele viitoare de zgomot, abuz de instalații și, bineînțeles, pentru a preveni efectele negative asupra mediului, atât în interiorul, cât și în afara zonei industriale.”

La începutul acestei săptămâni, Logistics Perishable Movements le-a spus clienților că noua sa parcare de camioane de lângă Dover va fi gata mai târziu în acest an, după ce guvernul a redus planurile pentru o zonă imensă de parcare pentru vămuire Brexit în port.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut