Lidl a fost desemnat cel mai mare retailer din Ungaria pentru al doilea an consecutiv, conform Clasamentului Retailerului 2021 al portalului local Trademagazin. Clasamentul Retailer Ranking este determinat de veniturile din vânzări furnizate de retaileri, în moneda locală, precum și de dimensiunea rețelei fiecărui retailer.

Lidl a încheiat 2021 cu o cifră de afaceri de aproximativ 2,49 miliarde de euro, în creștere față de 2,28 miliarde de euro în anul precedent, precum și cu 191 de magazine (+5 magazine față de anul precedent).

Comentând performanța discounterului, Trademagazin a spus că Lidl „și-a depășit cu mult concurenții”. În mod similar, potrivit ESM, compania a obţinut un profit operațional mai mare cu 11% și un profit după impozitare mai mare cu 17%.

Spar Ungaria, care a deschis cele mai multe magazine noi în 2021 (26, ajungând la un total de 614), a ocupat locul secund, cu o cifră de afaceri de 2,14 miliarde de euro, în creștere față de 2,02 mld. EUR raportate în 2020.

Pe locul al treilea, Tesco a raportat o cifră de afaceri de 2,07 miliarde EUR în 2021 (2 mld. EUR în 2020) și are o rețea de 198 de magazine (-3).

În top 10 se numără și Coop Ungaria (1,82 miliarde de euro și 3.939 de magazine), CBA (1,54 mld. EUR și 1.968 de magazine), Auchan (1,26 miliarde de euro și 24 de magazine), Real (1,17 mld. EUR și 1.151 de magazine), Penny Market (1,05 mld. EUR și 227 de magazine), Aldi (1,04 mld. EUR și 153 de magazine) și dm-drogerie markt (362 milioane EUR și 259 magazine).

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut