Maersk a semnat un contract de patru ani cu gigantul de producție alimentară şi FMCG Unilever, pentru a-i asigura managementul operațional al transportului global maritim și aerian de mărfuri. Operatorul va dezvolta și gestiona soluția Unilever International Control Tower, care se bazează pe Virtual Ocean Control Tower, care a debutat la începutul acestui an, și va fi susținută de platforma digitală Maersk pentru lanțul de aprovizionare, NeoNav. „Suntem încântați că Unilever a ales expertiza noastră în logistică și platforma tehnologică NeoNav pentru o imagine de ansamblu asupra legăturilor care alcătuiesc operațiunile sale de logistică oceanică și aeriană. NeoNav oferă, de asemenea, informații utile despre cum să optimizeze lanțul de aprovizionare, de exemplu, în ceea ce privește emisiile de carbon. Ne bucurăm că putem sprijini Unilever, sporindu-i rezistența și transparența prin platforma noastră digitală și ducând-o la următorul nivel”, a declarat Aymeric Chandavoine, șeful departamentului de logistică și servicii la AP Møller-Maersk.

Unilever, al cărui lanț de aprovizionare acoperă peste 190 de țări din întreaga lume, și-a dezvoltat Virtual Ocean Control Tower în colaborare cu furnizorul AIS MarineTraffic și ClearMetal, un start-up de tehnologie pentru lanțul de aprovizionare achiziționat recent de Project44.

Valoarea contractului nu a fost dezvăluită şi nici volumele pe care le-ar implica, deși Unilever a susținut la începutul acestui an că are, „în jur de 12.000 de containere pe 1.500 de nave care traversează mările cu materii prime, ambalaje și produse finite”.

Michelle Grose, vicepreședintele logisticii globale Unilever, a declarat: „Suntem încântați să lucrăm cu Maersk pentru a unifica operațiunile noastre globale de logistică oceanică și aeriană. Această abordare completă asigură servicii mai bune pentru clienții noștri și reduce risipa, iar vizibilitatea adăugată ne va ajuta, de asemenea, să atenuăm riscurile, să creștem agilitatea și să ne atingem obiectivul la nivel de companie – neutralitatea carbonului până în 2039.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare