Compania Unilever intenționează să desprindă afacerea cu înghețată într-o structură separată, scrie Interfax. De asemenea, potrivit Grocery Gazette, va reduce aproximativ 7.500 de locuri de muncă în întreaga lume, încercând să devină o afacere „mai responsabilă”.

Dat fiind că are un model de operare foarte diferit, consiliul de administrație a stabilit că separarea segmentului de înghețată ar avea cel mai bun impact asupra creșterii viitoare atât a acestei afaceri, cât și a întregii companii.

Procesul de separare a producției de înghețată este de așteptat să fie finalizat până la sfârșitul lui 2025.

În 2023, veniturile Unilever din înghețată au fost de 7,9 miliarde de euro. Divizia deține cinci dintre primele 10 mărci din lume, inclusiv Wall’s, Magnum și Ben & Jerry’s. După finalizarea procesului de spin-off, compania va rămâne în patru divizii: cosmetice, îngrijire personală, produse de uz casnic și alimente.

Separarea a fost anunțată pentru a ajuta la „accelerarea Planului de acțiune pentru creștere”, lansat de noul director executiv al Unilever, Hein Schumacher, anul trecut. Ca parte a planului, vor fi eliminate 7.500 de posturi predominant de birou. Unilever se așteaptă ca planul de productivitate să ofere economii totale de costuri de aproximativ (800 de milioane de euro în următorii trei ani.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut