Clienții eMAG au plasat mai multe comenzi de carte în prima jumătate a anului în cele trei țări în care compania este prezentă. Astfel, creșterea este de aproximativ 20% de la an la an în România, 70% în Bulgaria și de 40% în Ungaria.

Cu peste 550.000 de titluri disponibile pe platformă în cele trei țări, clienții eMAG au la îndemână una dintre cele mai mari librării de pe piață. Varietatea de titluri este susținută și de către sellerii care vând prin intermediul Marketplace, care au înregistrat vânzări de carte cu peste 40% mai mari de la an la an. În topul celor mai vândute categorii de cărți comandate de către clienții români, bulgari și unguri ai platformei se regăsesc cărțile de beletristică, urmate de cărțile pentru copii, cele de dezvoltare personală, spiritualitate și psihologie sau biografii și memorii.

„Gama extinsă cu ajutorul sellerilor din Marketplace a atras tot mai mulți clienți pe platforma eMAG. Vedem multe similitudini între clienții din cele trei țări atât la nivel de sezonalitate, cât și în ce privește categoriile din care comandă, ceea ce ne ajută foarte mult în a structura oferte cât mai bune”, a declarat Stejara Pircan, senior VP eMAG.

Publicul cu cel mai mare consum de carte de pe platforma eMAG este preponderent feminin (60%), iar categoria de vârstă care consumă cel mai mult cartea din online de pe eMAG este cuprinsă în intervalul 35-44 ani. Cumpărătorul de carte eMAG are preponderent studii superioare (47%) și venituri cuprinse între 3.500 – 5.000 lei. Plata cu cardul este preferată de 50% dintre clienții din Ungaria, de 60% în Bulgaria, iar în România se apropie de 70%.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut