Vehiculul NMS 4×4, dezvoltat de compania turcă Nurol Makina, este expus la Black Sea Defense & Aerospace în configurație pick-up. NMS 4×4 este cel mai recent vehicul de luptă dezvoltat de Nurol Makina și este deja în serviciu în mai multe țări. Caracteristicile superioare de protecție și mobilitate sunt factori diferențiatori ai NMS 4×4 care este, de asemenea, un vehicul multirol ce poate fi utilizat în misiuni de sprijin în luptă, cu diferite variante de armament sau în situații de intervenție rapidă și misiuni de supraveghere.

În cadrul Expoziţiei de la Bucureşti, NMS 4×4 este expus în configurație pick-up. Nurol Makina poate oferi o gamă completă de vehicule pentru diferite misiuni ale Forțelor Armate Române, pentru că poate fi configurat în conformitate cu cerințele misiunilor. “Nurol Makina este deschisă unei colaborări cu industria românească de apărare, de la cooperarea pentru dezvoltarea de sisteme și subsisteme și chiar dezvoltarea unei linii complete de asamblare a vehiculelor de luptă în România. Parametrul care va determina nivelul cooperării noastre sunt proiecțiile guvernului român. Avem deja colaborări cu industria românească de apărare și ne dorim să adăugăm noi companii în ecosistem. De asemenea, suntem deschiși pentru transfer de know-how pentru asamblarea vehiculelor și activități legate de testare”, a declarat Emre Akin, Strategic Planning and Market Development Director, Nurol Makina.

Nurol Makina a livrat deja peste 1.500 de vehicule de luptă în aproape 20 de țări. Datorită standardului de conformitate NATO Generic Vehicle Architecture (NGVA), toate vehiculele sunt potrivite pentru o integrare rapidă și eficientă cu misiunile specifice ale României. Infrastructura NGVA oferă, de asemenea, suport continuu pentru actualizări pe parcursul întregului ciclu de viață, estimat la 30 de ani. De asemenea, caracterul multirol al vehiculelor asigură costuri de asistență integrate mai mici. “Nevoia de vehicule blindate 4×4 a Armatei României este destul de mare, ceea ce justifică pentru un parteneriat pe termen lung. În plus, proximitatea geografică dintre țările noastre permite desfășurarea activităților legate de proiect în timp scurt și la costuri mai mici”, a adaugat Emre Akin.

Nurol Makina e parte din Nurol Holding, cu investiții în diverse domenii precum construcții, minerit, imobiliare, servicii financiare, industria de apărare. Nurol Construction e implicată în prezent în România în dezvoltarea infrastructurii, pe tronsonul de autostradă Braşov-Oradea.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut