Analiza WorldAcd, bazată pe rezultatele din prima jumătate a anului, arată o creștere a volumelor de 31% și a veniturilor de 37% față de aceeași perioadă a anului precedent, revenind astfel la nivelul pre-pandemic în ceea ce priveşte volumele, în timp ce veniturile sunt chiar cu 79% mai mari. Dar situația nu este omogenă, deoarece volumele companiilor aeriene africane au crescut mai puțin decât media globală (+28%), în timp volumele companiilor aeriene europene au scăzut chiar cu cinci procente, comparativ cu prima jumătate a lui 2019.

Analiza ia în considerare primii douăzeci de expeditori aerieni mondiali de mărfuri, care în 2020 și-au consolidat poziția, deși și în acest caz cu diferențe. Companiile europene arată rezultate mai bune decât media volumelor transportate comparativ cu 2020, dar nu au atins nivelurile din 2019, în timp ce rezultatele operatorilor din Asia Pacific se îmbunătățesc atât față de 2020 (+47%), cât și față de 2019 (+18%). Interesant este că marii transportatori europeni de mărfuri au pierdut teren în favoarea celor mai mici.

WorldAcd raportează un adevărat boom în transportul aerian expres, nu numai în timpul pandemiei, când a existat o creștere a comerțului electronic, ci și în ultimii doi ani (+ 50% în 2019 și + 35% în 2020), cu o creștere a greutății medii a fiecărui transport de la 233 la 418 kg.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Alexandru Catană: Quehenberger Logistics îşi consolidează poziţia de top din România
Dacă începutul pandemiei a adus Quehenberger Logistics în situaţia de a apela la somaj tehnic pentru o parte din angajații săi, compania și-a continuat creșterea ajungând în prezent la cea mai mare su...

Căutare