Wolt, compania de tehnologie cu sediul în Helsinki, și-a anunțat intenția de a achiziționa Tazz, de la eMAG. Achiziția este de așteptat să se încheie în următoarele câteva luni, sub rezerva condițiilor obișnuite de închidere și a aprobărilor de reglementare.

„Tazz este o platformă de încredere și iubită în România, cunoscută pentru expertiza sa locală și relațiile puternice cu clienții”, a declarat Miki Kuusi, CEO Wolt și Head of DoorDash International. „Combinând cunoștințele profunde ale pieței Tazz cu tehnologia Wolt și excelența operațională, vedem un potențial mare de a crește experiența pentru consumatorii și comercianții din România.”

După închiderea așteptată, Wolt va lansa brandul și produsul Wolt în România. „Unirea forțelor cu Wolt este o oportunitate interesantă pentru Tazz și clienții noștri”, a declarat Alin Serban, CEO al Tazz. „Wolt este cunoscut la nivel global pentru cea mai bună experiență pentru clienți și abordarea lor cu adevărat locală. Prin acest parteneriat, ne putem îmbunătăți ofertele și putem oferi o valoare și mai mare nu doar clienților noștri, ci și comercianților și curierilor noștri.”

Tazz operează în peste 35 de orașe din România. În ultimii ani, platforma a crescut rapid, cu o selecție puternică în restaurante, produse alimentare și retail. Wolt și eMAG au încheiat un parteneriat care asigură că clienții Tazz se vor putea bucura și de beneficiile programului Genius în viitor.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut