XPO a început o perioadă de testare de trei luni în Marea Britanie, de migrare a volumelor destinate Scoției de la rețeaua sa de paleți partajată la o soluție multimodală, folosind un serviciu feroviar peste noapte.

XPO a introdus pentru prima dată o opțiune rutieră și ferată în Regatul Unit în 2022, combinând transportul FTL și serviciul feroviar de zi pentru producătorul de țevi Wavin.

Combinația menține timpii de livrare necesari, iar XPO se așteaptă să fie mai rapid decât transportul tradițional. Potrivit companiei, soluția creează, de asemenea, un impact mai mic asupra mediului. Clienții XPO din Midlands, care livrează în Scoția, pot reduce emisiile de gaze cu efect de seră ale unui palet cu până la 79%.

Dan Myers, Managing Director Marea Britanie și Irlanda la XPO a declarat: „Această inițiativă unică va reduce emisiile cu aproape 513.000 kg de CO2 pe an pentru un client ale cărui transporturi necesită două călătorii cu vehiculul pe zi.”

Proba actuală acoperă o distanță de peste 500 km de la Crick până la Daventry International Rail Freight Terminal din Northamptonshire, mai departe până la Mossend Rail Terminal din Scoția și apoi până la centrul de distribuție al XPO din Motherwell.

Timpul de tranzit multimodal de la Crick la Motherwell este cu aproximativ două ore mai mic decât aceeași călătorie cu camionul, ceea ce ajută, de asemenea, la reducerea riscului de întârzieri pe drumuri, reducând în același timp aglomerația rutieră.

Fiecare călătorie este de aproximativ 600 de mile, pentru care compania estimează că există o reducere de 705 kg de CO2 pe călătorie.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut