Automatizările avansate ale centrului GXO de 60.000 m2 ajută zooplus să primească și să proceseze în mod eficient mii de produse pentru animale de companie, destinate clienților din toată Europă.

Platforma online de vânzare de produse pentru animale de companie, zooplus SE, și furnizorul de logistică contractuală GXO Logistics, anunţă modernizarea rețelei logistice bazate pe tehnologie a zooplus prin adăugarea unui nou centru de aprovizionare. Depozitul din Bor, Republica Cehă, adaugă o unitate de livrare a comenzilor cu o suprafață de 60.000 m2 și valorifică soluții avansate de automatizare. Utilizarea de către GXO a tehnologiei de ultimă generație în noul centru logistic va permite zooplus să își extindă capacitatea de livrare zilnică, să le ofere clienților timpi de livrare mai rapizi și să își consolideze prezența locală pe piețele europene.

Joost Bous, director de operațiuni al zooplus, declară: “Noul centru de distribuție din Cehia ne completează infrastructura logistică existentă și o ridică la nivelul următor. Lucrând cu GXO, avem acces la soluții tehnologice și de automatizare personalizate, ceea ce ne permite să răspundem mai rapid și personalizat la diferitele nevoi regionale ale consumatorilor.”

Richard Cawston, președinte GXO Europa, adaugă: “Suntem încântați să extindem parteneriatul cu zooplus în Europa. Din 2018, am ajutat zooplus să-şi reducă costurile de livrare în Peninsula Iberică. Cu noua noastră unitate din Bor, vom sprijini creșterea zooplus, îmbunătățind accesul la piețele majore.”

În ultimii cinci ani, operațiunile de depozitare ale GXO pentru zooplus în Spania aproape că s-au triplat, atât în ceea ce privește diversitatea produselor, cât și volumul de livrare. Acest parteneriat a pus bazele unității înalt automatizate a GXO din Bor, care este capabilă să gestioneze o gamă extinsă de 14.000 de produse de hrană pentru animale de companie și alte articole, să pregătească circa 36 de colete/minut și să expedieze peste 200.000 de comenzi/săptămână, susținând în mod eficient cererea tot mai mare a clienților zooplus din Europa Centrală și de Vest. Centrul logistic din Bor gestionează întreaga gamă sortimentală a zooplus.

Depozitul este certificat BREEAM și include iluminat cu LED-uri și panouri solare pentru a spori eficiența energetică. Preocuparea pentru mediu se extinde la reducerea și, în unele cazuri, la eliminarea protecţiei din hârtie și plastic în interiorul coletelor. Depozitul utilizează mașini automate de stabilire a înălțimii pentru aproape 99% din cutiile de carton produse, ceea ce nu numai că reduce dimensiunile pachetelor, ci și maximizează eficiența transportului, minimizând în același timp emisiile de carbon. În plus, instalația promovează sustenabilitatea prin utilizarea unui sistem inteligent de încărcare a bateriilor și a unor procese avansate de așteptare la coadă în timpul preluării bateriilor, reducând astfel numărul total de baterii necesare pentru echipamentele de manipulare.

Depozitul din Bor angajează aproape 200 de persoane din comunitate.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut