CaetanoBus, producătorul portughez de autobuze, și Toyota au anunțat co-brandingul autobuzului electric cu baterii e.City Gold și al autobuzului electric cu pile de combustie, H2.City Gold.

Din 2019, TME a integrat tehnologia Toyota cu celule de combustie, inclusiv pilele de combustie, rezervoarele de hidrogen și alte componente cheie, în autobuzele urbane cu hidrogen fabricate de CaetanoBus. Mai recent, în decembrie 2020, Toyota Caetano Portugalia (TCAP) a devenit acționar direct al CaetanoBus pentru a sprijini dezvoltarea și vânzarea de autobuze cu emisii zero.

În ultimul an, compania portugheză de autobuze și-a consolidat prezența internațională prin creșterea vânzărilor autobuzelor sale cu emisii zero în toată Europa. Această creștere reflectă recunoașterea din ce în ce mai mare a capacității de inginerie CaetanoBus și a tehnologiei de vârf a produselor sale cu emisii zero pe piața competitivă a autobuzelor europene. „Prin acest co-branding, consolidăm parteneriatul de lungă durată cu Toyota pentru întreaga afacere cu autobuze cu emisii zero. Acest lucru ne permite să demonstrăm, pe de o parte, capacitatea tehnică și tehnologia complementară, iar pe de alta, o adevărată aliniere către decarbonizare“, declară José Ramos, președintele CaetanoBus.

H2.City Gold este autobuzul electric pe bază de hidrogen al CaetanoBus, care utilizează sistemul de pilă de combustibie Toyota. Autobuzul urban are o autonomie de 400 km și poate fi alimentat în mai puțin de 9 minute. Acest vehicul prezintă atât tehnologiile, cât și capacitățile inginerești complementare ale companiilor, reprezentând primul pas în strategia de co-branding, care include și autobuzul electric 100% e.City Gold. În centrul co-brandingului se află o schimbare a siglei vehiculului, pentru a include atât „Caetano”, cât și „Toyota”, afirmând astfel recunoașterea vizuală puternică a Toyota în rândul clienților europeni. „Co-brandingul autobuzelor cu emisii zero CaetanoBus arată încrederea pe care o avem în ultima noastră investiție și parteneriatul nostru de lungă durată cu Caetano. De asemenea, subliniază importanța pe care Toyota o acordă dezvoltării mobilității cu emisii zero dincolo de automobile, pe drumul nostru către neutralitatea carbonului“, afirmă Matt Harrison, președinte și CEO Toyota Motor Europe.

 

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut