Gigantul comerțului electronic, Amazon, lansează un program de cashback care le permite clienților să câștige bani investigând şi cumpărând de la concurenți. În schimbul datelor, evident, după cum notează Retail Detail.

Amazon lansează un program special de cashback: cu Alexa Shopping List Savings, cumpărătorii pot câștiga bani cumpărând de la concurenți. Când descarcă aplicația, primesc o imagine de ansamblu asupra tuturor tipurilor de oferte cashback de la producătorii de mărci. Consumatorii pot alege singuri la ce oferte doresc să participe și, astfel, își pot crea propria broșură virtuală de cupoane.

Ei pot merge apoi la cumpărături oriunde (în SUA), la supermarketuri, retaileri non-alimentari, farmacii, şi nu numai. În cazul în care cumpără ceva care face obiectul unei promoții cashback, Amazon va rambursa personal banii sub forma unui card cadou.

În schimb, consumatorii trebuie să își scaneze chitanțele din magazine și să le trimită către Amazon. În acest fel, platforma americană știe exact ce cumpără oamenii de la alţi retaileri şi, în plus, află prețurile actuale și gama de produse ale concurenților fizici de retail fără a fi nevoie să facă nicio cercetare.

Prin intermediul inițiativei, Amazon speră să adune date despre consumatori și despre piață. Ca bonus, consumatorii primesc un card cadou de la Amazon pentru fiecare achiziție făcută în altă parte, ceea ce îi obligă să facă următoarea lor achiziție pe platformă.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut