Interesul pentru camioanele cu motor electric este mai mare ca niciodată, dar conversia în curs de desfășurare de la vehicule cu combustibili fosili la vehicule electrice impune mari cerințe furnizorilor de camioane.

„Noua tehnologie necesită sfaturi. Acesta este motivul pentru care am investit în a deveni partener în toate direcțiile – de la alegerea unui camion electric până la finanțarea structurii de încărcare”, spune Michael Rasmussen, directorul de vânzări al Scania Danemarca. „Există o diferență uriașă între vânzarea unui camion electric și a unuia diesel. Complexitatea este mult mai mare. Clienții au mult mai multe întrebări. Prin urmare, au nevoie de un furnizor care să fie gata să se implice.”

Michael Rasmussen aminteşte că trebuie efectuată o simulare a rutei pentru a verifica intervalul și durata de viață a bateriei, că e nevoie de o decizie privind nevoia de suporturi de încărcare cu pantograf sau de acorduri de servicii și finanțare.

„Clienții se așteaptă ca noi să-i putem sfătui într-o măsură mai mare decât înainte, mai ales în ceea ce privește structura de încărcare şi conducere. De aceea, am investit în personal special instruit şi întreaga noastră piață aftermarket este pusă la punct. De asemenea, putem livra un camion electric relativ rapid şi lucrăm pentru a putea finanța întreaga soluție de încărcare”, spune Michael Rasmussen.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut