De la achiziţiile de pe orice dispozitiv până la livrarea în proximitatea locuinței sau a biroului, consumatorii preferă acele soluții care le oferă mobilitate și libertatea de a-și planifica timpul după cum își doresc, lucru confirmat și de o analiză realizată de eMAG în rândul celor peste 8 milioane de clienți pe care îi are în regiune, după încheierea sezonului de shopping de iarnă.

Clienții platformei din România, Ungaria și Bulgaria au preferat să plaseze comenzi cu precădere de pe telefonul mobil, cele mai multe cumpărături fiind plasate în intervalul 10:00- 15:00: 78% în România, 61% în Ungaria și 72% în Bulgaria au comandat de pe telefon.

În ce privește pregătirile pentru sărbători, clienții din Bulgaria au fost cei mai grăbiți, iar ziua în care au plasat cele mai multe comenzi a fost 6 decembrie. În Ungaria, cea mai aglomerată zi de shopping a fost 12 decembrie, în vreme ce în România, unde clienții s-au bazat pe livrarea rapidă prin intermediul Genius, comenzile au fost plasate mai târziu, cele mai multe numeroase înregistrându-se cu șase zile înainte de Crăciun.

Şi cei peste 22.000 de selleri care vând pe eMAG au înregistrat comenzi în decembrie în cel puțin una dintre cele trei țări. Peste 2.200 dintre aceștia au avut comenzi și dintr-o altă țară decât cea de rezidență. Totodată, peste 220.000 de comenzi din oferta sellerilor au fost livrate de eMAG, direct din hub-ul logistic de la Joița, prin serviciul de Fulfilment. „Sezonul cumpărăturilor de iarnă a reconfirmat faptul că, atât clienții din România, cât şi cei din Bulgaria sau Ungaria, preferă soluțiile de shopping simplificate. Ofertele speciale, livrarea rapidă și mobilitatea sunt comune celor 8 milioane de clienți care au ales să cumpere de pe eMAG produse din toate categoriile. Aceștia au profitat și de campaniile de reduceri, dar și de gama variată, alegând dintr-un singur loc toate articolele necesare”, a declarat Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.

Cea mai complexă comandă, în valoare de 60.499 de lei, a fost plasată din România și a cuprins 285 de produse. Din Ungaria a fost plasată o comandă cuprinzând 50 de produse cu o valoare de 46.622 de lei, iar cea mai mare comandă din Bulgaria a cuprins 38 de produse în valoare de 23.105 de lei.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut