eMAG și-a continuat și în 2022 planul de investiții pentru a susține dezvoltarea ecosistemului regional și a răspunde potențialului de creștere a ecommerce în cele trei țări în care operează. Anul trecut, eMAG a investit 1,123 miliarde de lei, urcând investițiile totale din ultimii doi ani la peste 2 miliarde de lei, pentru a răspunde nevoilor celor 9 milioane de clienți din România, Ungaria și Bulgaria.

În 2022, Dante International, compania care cuprinde eMAG România, o parte din vânzările eMAG Ungaria și Bulgaria, și Fashion Days, a avut o cifră de afaceri de 7,1 miliarde de lei și un profit de 123,7 milioane de lei.

„Investițiile consistente din ultimii ani în infrastructura pentru e-commerce și tehnologie au pregătit terenul pentru creștere în regiune. Deja, din primul an după pandemie, clienții au înțeles valoarea creată și au plasat cu 10% mai multe comenzi în ecosistemul regional format din eMAG, Tazz, Fashion Days si Freshful. Pe această construcție sănătoasă pornim cu încredere pe drumul în care e-commerce își va atinge potențialul, reluându-și ritmul de creștere”, a spus Tudor Manea, CEO Group eMAG.

În ultimul an, eMAG a pus la dispoziția sellerilor din Marketplace tehnologia, platforma și instrumentele care să îi ajute să se dezvolte în regiune și să aducă împreună mai multe produse pentru a răspunde cererii tot mai diversificate a clienților. În total, aceste investiții s-au ridicat la 51 de milioane de lei. Astăzi, numărul antreprenorilor care fac business pe eMAG a ajuns la 54.000 în întreaga regiune. Odată cu accelerarea programului cross-border în 2022, peste 5.000 de selleri din România vând în Ungaria, iar 2.500 în Bulgaria.

Investițiile în tehnologie pentru dezvoltarea de servicii cu valoare adăugată pentru clienți s-au ridicat anul trecut la 164 milioane de lei. eMAG a continuat să dezvolte și să îmbunătățească serviciul de livrare, ofertele și serviciul Genius. Pe fondul acestor investiții, numărul clienților care au adoptat serviciul a ajuns la peste jumătate de milion (+50% față de anul trecut).

Serviciile financiare au câștigat de asemenea tot mai mulți adepți. Astfel peste 1,3 milioane de clienți pot plăti cumpărăturile în rate prin intermediul eMAG MyWallet, fie peste 30 zile, fie în 4 sau 12 tranșe. Vânzările înregistrate prin intermediul serviciilor de plată în rate au ajuns să dețină zilele acestea o pondere de peste 7% din totalul vânzărilor eMAG, dublu față de anul trecut.

După ce în anii trecuți a dezvoltat infrastructura logistică din România împreună cu Sameday, pentru a oferi clienților servicii de livrare rapidă prin intermediul centrelor logistice care se întind pe 350.000 m2, în 2022, una dintre ariile cheie în jurul cărora s-au concentrat investițiile eMAG constă în dezvoltarea internațională, în Ungaria și Bulgaria. În ambele țări, eMAG a investit 450 de milioane de lei în logistică, îmbunătăţirea serviciilor şi diversificarea ofertei, de șase ori mai mult față de anul precedent.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut