London Medway, parte a Grupului Peel Ports, a raportat o creștere substanțială a serviciului său de transport de marfă neînsoțit (remorci și containere expediate fără șofer) între Regatul Unit și Franța în ultimele săptămâni, pe fondul întârzierilor continue din Dover.

Serviciul de traversare a Canalului, condus de DFDS, a înregistrat o creștere cu 34% a unităților în ultimele două săptămâni, deoarece problemele de congestie continuă să afecteze porturile din sud-est.

Creșterea cererii pentru serviciu, între Sheerness și Calais, a făcut ca nave individuale să transporte recent mai mult de 200 de unități.

Ruta, care s-a dovedit a fi extrem de populară ca o soluție atât de necesară pentru întârzierile continue, a cunoscut, de asemenea, o creștere cu 30% a volumelor de unități între aprilie și iunie anul acesta, comparativ cu ultimele șase luni din 2021, într-o perioadă în care Dover s-a confruntat din nou cu probleme cu P&O.

Richard Goffin, director de port la London Medway, a declarat: „Peel Ports a susținut de mulți ani că soluția pentru aglomerația din sud-est este simplă. În loc să călătorească însoțite, mărfurile neperisabile se pot deplasa pe servicii neînsoțite prin rute mai fiabile, cum ar fi London Medway. Deși drumul maritim este mai lung, rutarea prin porturi regionale precum London Medway este la fel de eficientă ca și opțiunile existente prin Strâmtoarea Dover, deoarece distanţele rutiere sunt reduse. Aceste călătorii permit, de asemenea, finalizarea verificărilor vamale fără ca presiunea unei traversări de 90 de minute să mărească debitul și capacitatea. „Am devenit periculos de dependenți de Dover și Tunelul Mânecii, cu 75% din piața de transport de marfă între nord-vestul Europei și Marea Britanie trecând prin acest punct de criză. Soluția oferită de DFDS și London Medway funcționează în mod evident și este fantastic să vedem o creștere atât de puternică a comerțului, demonstrând dorința lanțului nostru de aprovizionare de a lua în considerare opțiuni de rute alternative care cresc eficiența”, a declarat Richard Goffin.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut