La punctul de distribuție în care se colectează 90% din marfa adusă pe calea ferată la Moscova, există o situaţie îngrijorătoare din cauza acumulării de containere care vin din China. Potrivit Business FM, din cauza cererii mari de mărfuri chinezești și a perturbărilor în distribuție, s-a acumulat un număr mare de containere, iar proprietarii de marfă trebuie să plătească costuri suplimentare pentru mărfurile în așteptare.

„Marfa nouă nu poate fi trimisă din China. Mărfurile care sosesc nu au unde să meargă, pentru că 90% din containerele feroviare ajung la acest centru de distribuție din Moscova, de unde sunt trimise rutier către alte regiuni”, a spus Miroslav Zolotarev, directorul companiei de transport maritim ACEX. Acesta a declarat că, din cauza containerelor în așteptare, proprietarii de marfă trebuie să facă o plată suplimentară de aproximativ 100 USD pe zi.

Căile Ferate Ruse au anunțat că situația începe să se îmbunătățească și că trenurile sunt redirecționate către terminale mai puțin aglomerate.

Potrivit datelor oficiale din China, volumul comerțului dintre Rusia și China a crescut cu peste 30% anul trecut, doborând un nou record de aproximativ 147 de miliarde de dolari.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut