Fulfill.ro, divizia de logistică de e-commerce a Mediapost Hit Mail, integrator de servicii de marketing direct din România, a înregistrat în 2023 o creștere a cifrei de afaceri de 37% față de 2022. Creșterea Fulfill.ro este în pas cu evoluția e-commerce şi cu faptul că tot mai multe magazine online decid să externalizeze serviciile de logistică către un partener specializat. Momentul de vârf din 2023 a fost în ultimul trimestru, când cifrele au crescut cu 50% față de anul precedent.
„Piața magazinelor online este una dintre cele mai dure din România, cu o «speranță de viață» sub 2 ani. Barierele de intrare sunt foarte jos, de aceea în fiecare an intră pe piață mii de companii, însă în fiecare an cam tot atâtea se închid, pentru că sunt atacate de concurenți cu prețuri mai mici, cu furnizori mai competitivi și cu bugete de marketing mai bine alocate.
Luptele grele în piața asta se dau pe produs și marketing. Întreprinzătorii care nu înțeleg asta și vor să facă ei totul, de multe ori ajung să închidă business-ul. Fulfill.ro preia «bătaia de cap» logistică a magazinelor de e-commerce, cu precizie operațională, scalând rapid în sus sau în jos în funcție de vânzările clientului”, a declarat Marian Șeitan, Director General Mediapost Hit Mail.
O creștere semnificativă s-a înregistrat și în privința numărului de magazine online care folosesc soluția de logistică oferită de către Fulfill.ro: +24% față de 2022. Majoritatea afacerilor din e-commerce care apelează la un serviciu de fulfillment fac parte din industrii precum bricolaj, beauty, electronice, electrocasnice, suplimente naturale și alimente neperisabile.