GXO a anunțat intenția strategică de a-și crește semnificativ cota pe piața de logistică din Germania în următorii cinci ani. Piața germană de logistică contractuală este estimată la o cifră de afaceri anuală de 20 de miliarde de dolari și este de așteptat să se extindă cu o rată de aproape 3,5% până în 2023.

Președintele GXO Europa, Richard Cawston, a declarat: „Vedem un potențial enorm de creștere în Germania. Pe măsură ce mediul macro și întreruperile lanțului de aprovizionare creează noi complexități, observăm o cerere crescută pentru soluții și automatizări care stimulează eficiența și productivitatea, contribuind în același timp rapid la rezultatul final al clienților noștri. Tehnologia și soluțiile automatizate personalizate, precum și flexibilitatea și scalabilitatea, în special în logistica omnichannel, ne fac un partener logistic de preferat.”

GXO este lider de logistică în e-commerce și fashion la nivel global. Compania intenționează să își valorifice experiența și expertiza în aceste sectoare, dar şi pe sectorul în creștere de logistica produselor alimentare, pentru a atrage noi afaceri în Germania.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut