După Franța, unde mobilizarea generală împotriva reformei pensiilor continuă, şi Germania se confruntă cu un val de greve, care afectează transporturile. Astfel, după ce pe 22 martie, lucrătorii din portul Hamburg s-au oprit din lucru pentru a obține o creștere salarială, ziua de luni, 27 martie, va fi marcată de o paralizie în transporturile publice, feroviare şi aeriene germane. Blocajele în trafic pot doborî toate recordurile ca urmare a acțiunii de protest pregătită de sindicatele Verdi și EVG.

Greva va începe la miezul nopții, va dura 24 de ore și va implica aproximativ o jumătate de milion de oameni – angajații companiilor de stat și municipale care susțin transportul public, gestionează traficul aerian sau maritim sau, de exemplu, supraveghează exploatarea tunelurilor. Aceștia cer creșteri salariale semnificative, de cel puțin 10-12%, potrivit 40ton.net.

Deşi traficul rutier nu este implicat în mod direct, în momentul în care transportul public va fi blocat şi milioane de germani vor trece la mașini, volumul traficului va creşte semnificativ. În plus, unele drumuri pot fi blocate, de exemplu prin închiderea elementelor de infrastructură. De asemenea, manipularea ar putea fi dificilă în timpul încărcării sau descărcării, de exemplu în portul Hamburg.

În acest context, asociaţia transportatorilor BGL a făcut apel la autorități să ridice în mod excepțional interdicția de circulație de duminică, pentru a permite ca unele dintre călătorii să fie efectuate chiar înainte de începerea protestului, mai ales pentru livrările cheie către supermarketuri. De asemenea, ar putea oferi o soluţie pentru transportatorii internaționali ca să părăsească Germania înainte de a începe paralizia.

Later edit: Între timp, pe 26 martie, Germania a ridicat interdicţia de circulaţie de duminică pentru camioane în mai mult de jumătate din teritoriu. Mai multe amănunte găsiţi AICI.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut