În ciuda efectelor pandemiei, cea mai importantă companie din industria auto și de apărare din Turcia, Otokar, a continuat să crească în primele şase luni ale anului, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Otokar, care operează în peste 60 de țări de pe cinci continente, și-a majorat cifra de afaceri cu 64% în prima jumătate a lui 2021, până la 224,7 milioane USD, cu livrări de vehicule în industria comercială și de apărare. Compania și-a majorat exporturile cu 37% față de aceeași perioadă a anului trecut. Exporturile Otokar în primele şase luni s-au ridicat la 152 milioane USD, iar profitul său net a fost de 46,9 milioane USD. „Am obținut o performanță bună în primele șase luni, cu eforturile valoroase ale angajaților noștri în această perioadă dificilă. Cu capacitatea noastră de inginerie, resurse umane competente, o gamă largă de produse, soluții dezvoltate potrivit nevoilor clienților, o rețea puternică de vânzări și servicii post-vânzare, suntem apreciați în Turcia și în peste 60 de țări ale lumii. În ultimele 6 luni, am finalizat cele 364 de comenzi de autobuze pentru Municipalitatea Metropolitană Izmir, iar livrările comenzilor de vehicule militare din străinătate au continuat. Am continuat livrările în domeniul transportului public urban, turismului, logisticii. Vehiculele militare au continuat să obțină recunoaștere în țările prietene și aliate. În plus, am dezvoltat Cobra II MRAP, vehiculul nostru preferat pe piețele de export, și l-am adăugat familiei noastre de produse, şi am finalizat testele autobuzului autonom.“

Otokar, care a cheltuit 153,7 milioane USD în acest domeniu, dedicând 8% din cifra sa de afaceri activităților de cercetare și dezvoltare în ultimii 10 ani, își menține titlul de cel mai preferat brand de autobuze din Turcia. „Tehnologia proprie, vehiculele proiectate de inginerii noștri, aplicațiile și vehiculele comerciale pe care le-am dezvoltat în conformitate cu dorințele clienților deservesc milioane de pasageri din țara noastră și din întreaga lume. În perioada următoare, pe piața internă vom continua să lucrăm pentru a ne menține poziția de lider şi vom continua să creștem pe piețele de export. Luăm măsuri ferme pentru a face din Otokar un brand mondial.“

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut