Retailerul de fashion Asos a dat vina pentru scăderea profiturilor pe restricțiile pandemice în curs, dar mai ales pe „constrângerile lanțului de aprovizionare la nivel de industrie”, care au afectat disponibilitatea stocului.

Retailerul a înregistrat o pierdere substanțială de profit în ultimele luni, comparativ cu perioada similară a anului precedent: în perioada de șase luni până la 28 februarie 2021, retailerul a obținut 112,9 milioane profit ajustat înainte de impozitare, în timp ce în cele șase luni de până la 28 februarie 2022, profitul ajustat înainte de impozitare a fost de doar 14,8 milioane – o scădere de 87%.

Compania a atribuit, de asemenea, potrivit Logistics Manager, pierderi de 30,6 milioane de lire sterline, cheltuite pentru îmbunătățirea companiei.

COO și CFO al companiei, Matt Dunn, a declarat: „Compania a acționat cu determinare și ritm și face progrese bune în planul strategic pentru următoarea fază de creștere. Rămânem atenți la impactul potențial asupra cererii din cauza presiunilor crescânde asupra cheltuielilor consumatorilor și vom continua să răspundem la orice schimbare a condițiilor pieței pe măsură ce progresăm în munca începută în prima jumătate a anului, pentru a ne îndeplini ambițiile.”

Compania urmează să piardă încă 14 milioane de lire sterline după decizia din 2 martie 2022 de a suspenda vânzările în Rusia.

 

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut