Cu peste 1.100 de remorci înregistrate, Grupul austriac Schwarzmüller și-a depășit deja obiectivul ambițios de vânzări pentru 2021 în Polonia, o piață cheie. Compania a reușit să-și dubleze cifrele de vânzări în comparație cu nivelul de dinainte de pandemia de coronavirus.

Această evoluție pozitivă este și mai semnificativă în comenzile primite. În total, au fost peste 1.600 de comenzi înregistrate în 2021, de aproape trei ori mai mult decât în 2019.

Cota actuală de piață a Schwarzmüller în Polonia este de aproximativ 3,5%. Remorcile pentru transport internaţional de mărfuri se vând în prezent cel mai bine în țara est-europeană, reprezentând 80% din total, în timp ce modelele pentru construcții și infrastructură au o cotă de piaţă de 20%.

Producătorul austriac are o istorie lungă în Polonia – a doua cea mai mare piață europeană pentru remorci -, fiind reprezentat aici încă din anii 1990.

„Grupul nostru țintă e reprezentat de companiile mici și mijlocii, cu o flotă solicitată intens. Datorită performanței superioare, vehiculele noastre pot aduce o contribuție mai mare la succesul economic al acestora”, a explicat CEO Roland Hartwig.

Noua organizație Schwarzmüller din Polonia, care este deja pe deplin integrată în grup, urmează să fie stabilizată în continuare, în 2022, iar Schwarzmüller se vede deja pe drumul către o cotă de piață de două cifre. „În Germania am crescut de la 1,5% la aproape 10% în cinci ani. Momentan, nu văd niciun motiv pentru care să nu putem face asta şi în Polonia”, spune cu încredere CEO-ul companiei.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut