Magazinele a 152 de retaileri străini continuă să funcţioneze în mall-urile ruseşti, scrie Vedomosti, citând datele oferite de compania de consultanţă NF Group.
Cele mai multe dintre companiile rămase în Rusia sunt din SUA și Europa: 22,4% din Statele Unite, 15,1% din Italia, 10,5% din Franța, 9,9% din Turcia și Germania, fiecare. Majoritatea retailerilor străini care operează pe piața rusă sunt comercianți cu amănuntul de îmbrăcăminte și încălțăminte, reprezentând 59,9% din toți comercianții rămași în țară. 10% dintre companiile care continuă să opereze în Rusia reprezintă segmentul de catering, în vreme ce 5,3% provin de la comercianții de electronice de larg consum.
Mărci precum US Polo, Michael Kors și Timberland (SUA), Trussardi și United Colors of Benetton (Italia), Marc O’Polo (Germania) continuă să opereze în Rusia. Marea majoritate a comercianților cu amănuntul străini rămași în Rusia operează în segmentele de mijloc și mediu plus. Brandurile premium reprezintă doar 1,3% din companii.