În 2022, Volvo Trucks a livrat clienților un număr record de camioane și și-a crescut cota de piață în 41 de țări.

Volvo Trucks a realizat în 2022 cea mai bună performanță din istoria companiei. Producătorul a livrat 145.195 de camioane în 2022, reprezentând o creștere de 19% față de 2021, când au fost livrate 122.525 de unităţi. De asemenea, Volvo Trucks și-a crescut cota de piață pe segmentul camioanelor grele (≥ 16 t) pe 41 de piețe la nivel global. Livrările record și creșterea cotei de piață ar trebui privite în lumina penuriei din lanțul de aprovizionare care a predominat pe tot parcursul anului. „Am avut un an fantastic, având în vedere vremurile nesigure și dificile în care trăim. În ciuda penuriei din lanțul de aprovizionare și a perturbărilor din producție, am reușit să creștem semnificativ volumele și să livrăm camioane către clienții noștri. Acest lucru se datorează colaborării strânse cu furnizorii, precum și muncii depuse în propria organizație și la dealeri”, spune Roger Alm, președintele Volvo Trucks.

În Europa, Volvo Trucks deține o cotă de piață de 18,2%, cea mai mare cotă de până acum. Volvo Trucks este lider de piață în mai multe țări europene. De asemenea, compania și-a crescut cotele de piață în America de Nord și Australia, la 10,8%, respectiv 17%. În Brazilia, Volvo Trucks și-a majorat cota de piață la 24,6% și astfel a devenit lider de piață pentru prima dată. „Am lansat noi produse și servicii pe parcursul anului și am vândut vehicule și unor clienți noi. Feedback-ul de la clienți ne arată că apreciază camioanele noastre, precum și sprijinul profesional și rapid pe care îl primesc. Toți acești factori contribuie la propria lor profitabilitate”, spune Roger Alm.

Volvo Trucks a început producția de serie a camioanelor electrice grele în 2022, iar livrările arată acum în mod clar o tendință pozitivă și în creștere. SUA, Germania, Olanda, Norvegia și Suedia sunt astăzi cele mai mari piețe pentru camioanele electrice Volvo. „Mulți clienți din Europa și din alte piețe, au început trecerea la electricitate în cursul anului. Ei văd clar că transportul cu emisii zero este o oportunitate de afaceri. Sunt încrezător că această tendință va continua și va crește rapid în următorii ani.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut