După închiderea oraşului Shanghai ca urmare a înmulţirii cazurilor de Covid-19, în porturile chineze s-au format blocaje şi cozi. Mai exact, în preajma porturilor aşteaptă să fie preluate pentru descărcare 477 de nave pline cu marfă. Datele oferite de publicaţia gCaptain sunt preluate de la trackerul maritim al Bloomberg, care urmărește printre altele traficul din transportul maritim către și dinspre China.

Închiderea oraşului Shanghai de la începutul lunii a pus presiune pe activitatea din porturi prin lipsa disponibilităţii lucrătorilor portuari și a șoferilor de camioane. În consecinţă, companiile de transport maritim au fost nevoite să-și redirecționeze navele în alte porturi, unde s-au format cozi.

Situaţia era deja gravă pe 11 aprilie, când 222 de vrachiere s-au aliniat lângă Shanghai, în creștere cu 15% față de luna precedentă. De asemenea, în porturile Rizhao, Dongjiakou și Qingdao, în coadă existau aliniate 121 de nave (+33%). Pe de altă parte, presiunea nu a fost atât de mare pe portul Ningbo-Zhoushan, unde 134 de nave de marfă aşteptau în linie, ceea ce reprezintă un plus de 17% faţă de luna anterioară.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut