Există câteva puncte negre pe harta grupului de îmbrăcăminte sport Adidas, care a prezentat rezultatele pentru al doilea trimestru din 2022. Şi asta pentru că, deși o creștere cu două cifre a fost experimentată în țări și zone care reprezintă 85% din venituri, există provocări în alte părți, în special în China.

Cu o săptămână în urmă, compania, care îl are pe danezul Kasper Rørsted ca CEO, și-a retrogradat așteptările pentru întregul an pe baza restricțiilor legate de Covid-19 în special din China. Compania se așteaptă la o scădere a veniturilor sale din China cu un procent de două cifre.

Pe de altă parte, în America de Nord, cifra de afaceri a fost cu 21% mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut, în vreme ce în Europa compania a trebuit să-și ia rămas bun de la o cifră de afaceri din Rusia de peste 100 de milioane de euro din cauza războiului din Ucraina. Totuși, afacerile aici au crescut cu șapte procente.

Compania avertizează însă că, în a doua jumătate a anului, vânzările de pantofi şi haine de alergat și celelalte produse din gamă probabil nu vor fi la fel de puternice. Prin urmare, așteptările pentru creșterea generală pe parcursul anului au fost, de asemenea, reduse de la peste 15%, la 11-13%, relatează Retail News. „Deși compania nu a înregistrat încă o scădere vizibilă a vânzărilor de produse sau anulări semnificative de comenzi pe alte piețe decât China, downgrade-ul ia în considerare o posibilă scădere a consumului pe acele piețe în a doua jumătate a anului, ca urmare a relației macroeconomice provocatoare”, se arată în comunicatul de presă.

În prima jumătate din 2022, Adidas a realizat un profit după impozitare de 799 de milioane de euro. Așteptările pentru întregul an sunt pentru un profit de 1,3 miliarde de euro.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut